Neah

Sunt o groază de locuri unde sunt descrise filmele bune sau filmele rele. Eu o să fac o rubrică cu filmele care nu mă interesează. Sparg piaţa.

După un film chiar bun despre James Dean asta:

File:127HoursCover.jpg

N-o să mă uit la un film care are foarte simplu descrierea aici. I feel sorry for the guy da’ nu. Ce m-a enervat e cum a devenit după aia ceva de genul motivational speaker la întrunirile de corporatişti de prin state. La noi ar fi echivalentul unei petreceri de Crăciun vara. Team building :)

Ştefan Bănică dintr-o dată e simpatic, măcar cântă.

Pentru toate cadrele din film, foarte frumoase sunt sigur, cu canionu, mulţumesc, le am pe ale mele.

Un răspuns to “Neah”

  1. radookoo Says:

    eu n-am vazut nici un film din serile transformers, twilight si spiderman.

Lasă un răspuns

