Oranje nacht? En weer niet…

Gustul amar pe care îl aveam de câteva zile s-a confirmat. Apropo, diferenţa între un bar din Paris şi unul din Bucureşti este că în Paris se trece pe notă cu o bere mai puţin.

Au lipsit vreo 10 minute. Şi la penaltiuri Iker ar fi scăpat mai multe decât omologul olandez. Mi-a plăcut Oranje. Cu ei oricum nu avem nimic de împărţit ba chiar am impresia că de fapt am căzut la pace la ultima campanie în 2008. Rămâne că suntem (printre) ultimii care am bătut Spania. Ole! Şi tot cu francezii avem de reglat în continuare nişte conturi.

Urmează 2-3 ani de Viva Espana! şi Yo soy espanol, espanol espanol! Slavă domnului că am fost în concediu anul trecut acolo şi nu am neapărat nevoie să merg din nou.

Robben şi Snejder

Lasă un răspuns

