Cannes

Pe numărul franţuzesc mai primesc telefoane, mesaje şi SMS-uri de la francezi care tastează greşit numărul la care sună. Am fost confundat cu bunica (mi-a mulţumit nepoata pentru banii trimişi), Jimi roacărul (frate, vii la concertul ăla?) etc

Mă gândesc eu că tastează greşit… Oricum, ăsta e ultimul SMS pe care l-am primit din seria asta:

Bravo camino et bravo a ton agent , boubou  Ça fera bizarre quand on verra le film. La, il faut y aller a fond les manettes! Bisous a tous les 2.

Cum spui tu. Zilele ăstea e festivalul de film la Cannes, SMS-ul are parfum de contract şi dulăi grei.

Pentru cine o fi mesajul aşadar, ce să-i răspund? Ascultă savarină, sunt în drum spre Cluuj imediat, respir greu şi sunt cam ocupat. Te ţuc, băi ciocoflendere! Îmi traduce cineva în franceză?

Go TIFF

Lasă un răspuns

