Show you the money

Cel mai bogat om din lume vine în sfârşit din telecomunicaţii. Doamne cât am aşteptat momentul acesta. Suntem cei mai buni! Mobile to the people! Sunt sigur că cei din Mexic jubilează. Şi Liban la o adică.
După încercarea ratată a lui Thaksin Shinawatra, alt corifeu, iată că se aude în lume de meritele incontestabile ale acestei industrii, pe toate canalele de voce şi date.

In your face prepaid

În ce mă priveşte, eu am un număr in Kuwait pe care pot să îmi pun credit cât vreau. Pentru teste. Power !!! Unlimited power !!!

3 răspunsuri to “Show you the money”

  1. dermon Says:

    ti-au dau un numar, carevasazica? :D

  2. radu ursoiu Says:

    credits will do fine….

  3. sundee Says:

    pe fox movies a fost integrala star wars. l-am pierdut pe primul apoi m-am ambitionat pentru urmatoarele patru. la ultimul insa abia mai rezistam si am capotat. sunt sau nu sunt fan?

Lasă un răspuns

