Zona sensibilă

Într-o seară taxiul m-a lăsat cam departe faţă de unde trebuia să ajung. Am întrebat prin zonă şi egipteanul care tocmai îşi termina tura la restaurantul din apropiere m-a dus cu maşina până la destinaţie. Avea un junghi de maşină care mi-a adus aminte de Chevette-ul meu din state. State de SUA adică.

 
 Articol din Kuwait Times despre verişori

Baiatul a fost foarte jovial, genul expatului încă tânăr care e foarte incântat că poate vorbi cu cineva intr-o situaţie similară lui. Problema e că el nu ştia bine engleza şi eu nu vorbesc araba aşa că ne-am înţeles ca într-o telenovelă de situaţie. A dat un Pepsi, ne-am râs, am discutat subiectele aprinse pe scena internaţională în speţă despre evrei. Mai pe scurt e bine că sunt creştin.
Că eram din România era foarte bine şi pentru colegul lui turc (Hagi, Popescu, Ilie, Filipescu, Lucescu sunt enumeraţi invariabil, cu puţin ajutor).

Lasă un răspuns

