KIWI

Venit de pe traseul Păcii-Unirii-Vlaicu-Braşov-Mureş-Bucureşti-Otopeni-Kuwait am dormit o dată ajuns la destinaţie cât mi-a permis mobilul şi mai mult de atât. Pe avion, cursă Turkish, a fost delicios să cer stewardesei ideale vişne. Odată in Kuwait am găsit nişte plictisiţi la paşapoarte şi în loc de cămile şi beduini in parcare doar indieni şi chevrolet. Am ajuns frânt şi imediat probleme, oriunde mă uit, toată lumea: Social demands roll over Europe (CNN), Lisbon pact failing to lift the E.U. on global stage, NATO airstrike kills 33 civilians (Intl. Herald Tribune), încă un militar român moare în Afghanistan, Mourinho e suspendat că a făcut nu ştiu ce gesturi de pârnăiaş, Tevez nu revine din vacanţă la Manchester City şi ăia fac egal, Becali e tot acolo, Mutu poate ia doar o lună de suspendare – asta e bine sau rău? (GSP) şi lanţurile de electrocasnice din Franţa bagă numai produse proaste la care pot vinde garanţie extinsă şi aşa inutilă (TV5 Monde). Veste bună? Aramco starts output from two revamped gas plants (IHT).

 Windows KW
Kuwait este condus pe Pantera Roz şi are cea mai tare în clanţă monedă astfel că e singurul loc unde înmulţesc cu 2,5 să obţin preţul în Euro. Nu e furie ca în Arabia Saudită în nici un aspect al vieţii dar una din moschei este sub geamul meu.
Un răspuns to “KIWI”

  1. radu ursoiu Says:

    Ai grija la pozitie dreapta 12 grade. Si Tevez are fetita bolnava de aia nu vine la City.

Lasă un răspuns

