Motor

Am fost la rândul meu entuziasmat de modul cum skywalker şi Mihai au parcurs mii de km. Sunt şi alţii-altele ca ei.
Cum tot vreau să am, la un moment dat, o motocicletă, şi tot am fost vrăjit de aste locuri, m-am gândit să fac la un moment dat un traseu Kabul-Islamabad-Dehli (Lucknow). Ar fi probabil ultimul. În orice caz foarte greu de realizat. Say me. Dacă pe motor nu se poate se pare însă că e posibil pe moto-ricşă. Smart.

Până una alta mai realizabil pare Guča. Trumpet festival. Sare cineva? E şi mai aproape. E criză oricum.

Lasă un răspuns

