Intercontinental

Ioan T. Morar punea într-o vreme la finalul fiecărui post o întrebare, cererea părerea cititorilor şi crea trafic. „Ce părere aveţi despre cum am scris” ori „care-i părerea voastră despre evenimentele pe care tocmai le-am comentat” etc Mă gandesc serios să fac şi eu acelaşi lucru.

Până atunci, mă achit de o promisiune şi pun pozele din 2003 cu Kabul pe cities în caz că are cineva chef să dea zoom pe cele deja parcurse în celebrul articol.

Aşadar, ce părere aveţi, ar fi o idee bună ca fiecare postare să se încheie cu o întrebare?

Lasă un răspuns

