Pimăvară neagră – Iarnă verde

Cum stau astfel în lumina soarelui, vă spun că nu contează deloc dacă lumea asta se duce naibii sau nu; nu are importanţă nici dacă e dreaptă sau strâmbă, bună ori rea. Este – şi asta-i de-ajuns. Lumea este ceea ce este, iar eu sînt ceea ce sînt. Nu o spun ca un Buddha care stă ghemuit, cu picioarele încrucişate sub el, ci dintr-o înţelepciune voioasă, fermă, dintr-o credinţă interioară. Acestea fiind, în afara şi înlăuntrul meu, tot acest întreg, rezultat al unor inexplicabile forţe. Un haos a cărui rânduială scapă înţelegerii. – Henry Miller, Black Spring

Încerc să mai citesc. Asta că am acum timp – aşa mi se pare. Am timp aşa că o să trebuiască să merg şi la dentist. Că tot aveam timp.

Lasă un răspuns

