Zu Polen

În aşteptarea referendumului (cel legat de prostituţie şi droguri uşoare bineînţeles) am ieşit la plimbare afară din tumultosul Judeţ Braşov. Până la momentul în care vom putea fuma în voie oriunde si aproape orice, am ajuns în Polonia. Departe de gripă, în lumina reflectoarelor, Varşovia arată ca Viena sau, mai rau, ca orice oraş din Germania. In timp ce terminam supa de sauerkraut s-a înteţit lapoviţa şi m-a lovit în sfârşit că sorbeam de fapt o delicioasă zeamă de ştevie: roşie şi dulce.

Cel mai interesant este faptul că nu am incărcătorul cu mine astfel incât îmi va fi mai greu să vă transmit în imagini minunea. Dar am să fac o selecţie cu pozele din Kabul şi voi lovi direct, pe neaşteptatelea.

Lasă un răspuns

